Karolina Andrzejczak

Medewerker klant service centrum

Vlak voor mijn sollicitatiegesprek bij het toenmalige klantcontactcentrum van Star-shl had ik een baan aangeboden gekregen bij een andere organisatie, heel dicht bij mijn huis. Een luxepositie dus. Star-shl trok mij aan, ondanks de langere reistijd. Ik heb toen besloten om naar mijn gevoel te luisteren en het een kans te geven. Daar heb ik geen spijt van gehad. Nooit eerder heb ik mij zo snel thuis gevoeld binnen een organisatie. Inmiddels bijna 6 jaar later werk ik er nog steeds met veel plezier. De functie is uitdagend, de werkzaamheden interessant en divers en mijn afdeling is kundig, professioneel én desalniettemin, ontzettend gezellig. 

Onze afdeling, die inmiddels de naam ‘klantservicecentrum’ draagt is een zeer dynamische afdeling met veel verschillende werkzaamheden en veel verschillende collega’s. Onze verantwoordelijkheden bestaan onder anderen uit het telefonisch inplannen van afspraken en het beantwoorden van vragen, monitoren van spoedonderzoeken, invoeren en doorbellen van uitslagen, verwerken van aanvragen en nabepalingen en zo nog veel meer. Daarbij ondersteunen wij ook andere afdelingen in hun werkzaamheden. Dagelijks staan we honderden patiënten en zorgverleners te woord. Kortom, er is genoeg te doen en onze fijne samenwerking zorgt ervoor dat dit harmonieus verloopt. Daar zijn we trots op!

Het KSC is altijd in ontwikkeling. Er wordt veel aandacht besteed aan het optimaliseren van de werkprocessen en de service om deze zo efficiënt en effectief mogelijk te laten verlopen. Dit is terug te zien in onze prestaties, onze kennis en vakkundigheid, de dynamiek binnen ons team en tevredenheid van de patiënten en zorgverleners. Onze afdeling reflecteert dus zeker de kernwaarden van de organisatie: samen, hartelijk en toonaangevend.

Onze mensen achter diagnostiek

  • Koen de Ruiter
    Koen de Ruiter Medewerker bloedafname
    Dankzij Star-shl kan ik niet alleen heel goed prikken, maar help en begeleid ik andere mensen met dezelfde angsten, iets dat op alle leeftijden voor komt. Het is fijn om onze patiënten te kunnen bijstaan en ze een goede ervaring mee naar huis te geven.
  • Martin van der Spek
    Martin van der Spek Eerste analist microbiologie
    Het werk is dan wel meer geautomatiseerd, maar je werkt zelf nooit op de automatische piloot. Waar je vroeger soms een dag moest wachten om te weten met welke bacterie je te maken had, weet je dat nu al binnen een half uur.
  • Natasha Rasseino
    Natasha Rasseino Financial Controller
    In deze veelzijdige rol bewaakt ons team de financiële gezondheid van de organisatie, maar is ook betrokken bij strategische beslissingen en procesoptimalisaties. Die combinatie van analytisch werk en het grotere plaatje maakt mijn functie uitdagend en boeiend.