Vlak voor mijn sollicitatiegesprek bij het toenmalige klantcontactcentrum van Star-shl had ik een baan aangeboden gekregen bij een andere organisatie, heel dicht bij mijn huis. Een luxepositie dus. Star-shl trok mij aan, ondanks de langere reistijd. Ik heb toen besloten om naar mijn gevoel te luisteren en het een kans te geven. Daar heb ik geen spijt van gehad. Nooit eerder heb ik mij zo snel thuis gevoeld binnen een organisatie. Inmiddels bijna 6 jaar later werk ik er nog steeds met veel plezier. De functie is uitdagend, de werkzaamheden interessant en divers en mijn afdeling is kundig, professioneel én desalniettemin, ontzettend gezellig.
Onze afdeling, die inmiddels de naam ‘klantservicecentrum’ draagt is een zeer dynamische afdeling met veel verschillende werkzaamheden en veel verschillende collega’s. Onze verantwoordelijkheden bestaan onder anderen uit het telefonisch inplannen van afspraken en het beantwoorden van vragen, monitoren van spoedonderzoeken, invoeren en doorbellen van uitslagen, verwerken van aanvragen en nabepalingen en zo nog veel meer. Daarbij ondersteunen wij ook andere afdelingen in hun werkzaamheden. Dagelijks staan we honderden patiënten en zorgverleners te woord. Kortom, er is genoeg te doen en onze fijne samenwerking zorgt ervoor dat dit harmonieus verloopt. Daar zijn we trots op!
Het KSC is altijd in ontwikkeling. Er wordt veel aandacht besteed aan het optimaliseren van de werkprocessen en de service om deze zo efficiënt en effectief mogelijk te laten verlopen. Dit is terug te zien in onze prestaties, onze kennis en vakkundigheid, de dynamiek binnen ons team en tevredenheid van de patiënten en zorgverleners. Onze afdeling reflecteert dus zeker de kernwaarden van de organisatie: samen, hartelijk en toonaangevend.